REGULAMIN
I. DEFINICJE
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
- Administrator /Administrator danych osobowych – Nowoczesna Firma S.A., ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa, NIP: 591-153-79-19; REGON: 140047036 wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000372498;
- Informacja Handlowa – informacja handlowa w rozumieniu art. 2 pkt 2) Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w szczególności zaś reklamy, oferta handlowa oraz informacje o aktualnościach, promocjach i innych wydarzeniach dotyczących platformy szkoleniowej https://smartlearning.eu
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Platformy;
- Konto – konto przydzielone danemu Użytkownikowi, za pomocą którego Użytkownik może dokonywać określonych działań w ramach platformy szkoleniowej oraz poznawać treść Szkolenia. Konto powiązane jest z imieniem i nazwiskiem oraz adresem mailowym podawanym podczas rejestracji Klienta/Użytkownika;
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.);
- Materiały –wszelkie treści tekstowe, multimedialne i graficzne udostępniane w ramach Szkolenia;
- Organizator – Anna Kotlińska Klinika Laktacyjna, Al. Daszyńskiego 12/4, 31-534 Kraków; prowadzący działania marketingowe i sprzedażowe na Serwisie https://www.klinikalaktacyjna.pl/nowy-kurs-online/;
- Platforma – platforma szkoleniowa dostępna pod adresem https://kursy.smartlearning.eu, za pośrednictwem, której Klient uzyskuje dostęp do zakupionego produktu cyfrowego;
- Produkt Cyfrowy – materiały cyfrowe prezentowane w ramach Platformy, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności szkolenia online, kursy video;
- Regulamin – niniejszy Regulamin;
- Serwis – strona https://www.klinikalaktacyjna.pl/nowy-kurs-online/ prowadzona przez Organizatora, na której prezentowany jest Produkt Cyfrowy;
- Szkolenie –szkolenie on-line przygotowane przez danego twórcę;
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu Cyfrowego zawarta pomiędzy Administratorem, a Klientem za pośrednictwem Serwisu.
- Użytkownik – osoba fizyczna lub osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Platformy https://smartlearning.eu./;
- Zamówienie – czynność zmierzająca do zawarcia Umowy Sprzedaży produktów cyfrowych i spełniania świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
Pozostałe pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają znaczenie nadane im przepisami prawa, w tym w szczególności Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną), Ustawie Prawo telekomunikacyjne z dnia 16.07.2004 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 ze zm.).
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Serwis dostępny pod adresem https://www.klinikalaktacyjna.pl/nowy-kurs-online/ prowadzony jest przez Organizatora.
- Informacje o Produktach Cyfrowych podane na Serwisie, ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Niniejszy Regulamin określa zasady, warunki i zakres korzystania z Platformy oraz warunki dokonywania za pośrednictwem Serwisu zakupów określonych Produktów Cyfrowych.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, a także zasady zawierania Umów Sprzedaży, których przedmiotem są określone Produkty Cyfrowe;
b) procedurę reklamacyjną oraz procedurę odstąpienia od Umowy sprzedaży.
- Warunkiem korzystania z Platformy jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Użytkownik wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- W ramach korzystania z Platformy zabrania się w szczególności:
- dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa;
- umieszczane w ramach Platformy niezamówionej informacji handlowej.
- W ramach korzystania z Platformy Klient/Użytkownik jest zobowiązany w szczególności do:
- korzystanie z Platformy w sposób niezakłócający jej funkcjonowania, w szczególności poprzez używanie właściwego sprzętu technicznego (pkt. III poniżej);
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Platformy wyłącznie dla swojego osobistego użytku;
- korzystania z Platformy w sposób zgodny z Regulaminem, właściwymi przepisami prawa oraz ogólnymi zasadami współżycia społecznego.
- Organizator udostępnia na stronie Serwisu Klientowi/Użytkownikowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Szkolenia.
III. TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA Z PLATFORMY
- Korzystanie z Platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Klienta/Użytkownika następujących wymagań technicznych:
a) posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. Linux lub Windows,
b) zainstalowania na urządzeniu graficznej przeglądarki WWW obsługującej JavaScript (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera), i obsługującej pliki cookies,
c) posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednią konfigurację komputera Użytkownika.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przypadki, gdy Użytkownik nie weźmie udziału w szkoleniu na skutek problemów sprzętowych z komputerem.
- Korzystanie z zasobów Platformy wymaga uprzedniego założenia konta na Platformie, a następnie zalogowania się za pomocą danych do logowania tj. hasło i login przekazanych przez Administratora.
IV. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- W celu zamówienia Produktów Cyfrowych za pośrednictwem Serwisu należy wejść na stronę internetową https://www.klinikalaktacyjna.pl/nowy-kurs-online/ a następnie dokonać wyboru Produktów Cyfrowych, podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Serwisu.
- Wybór przez Klienta zamawianych Produktów Cyfrowych dokonywany jest poprzez kliknięcie przycisku „Zapisz się na kurs”.
- Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:
a) imienia i nazwiska (a w przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą – imienia i nazwiska osoby składającej w jego imieniu Zamówienie) oraz danych do faktury.
b) adresu e-mail, a także akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego jako „Akceptacja regulaminu” [lub o tożsamym znaczeniu], wybranie pakietu cenowego i ilości oraz wyrażenie zgody na realizację zamówienia przez Platformę poprzez kliknięcie przycisku „ZAPISZ” [lub o tożsamym znaczeniu].
- W procesie składania Zamówienia Klient informowany jest o formie płatności respektowanej przez Administratora.
- W procesie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „ZAPISZ” [lub o tożsamym znaczeniu] – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów Cyfrowych.
- Klient dokonując kliknięcia w przycisk „ZAPISZ” [lub o tożsamym znaczeniu], ma świadomość, że zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia Administratorowi należnej zapłaty.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia z Administratorem Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia do Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz ostateczne potwierdzenie jego wszystkich istotnych elementów.
- Link aktywacyjny do kursu zostanie przesłany drogą e-mailową po zaksięgowaniu wpłaty przez Administratora.
- Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 8 powyżej. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
- Jednocześnie ze złożeniem Zamówienia na określone Produkty Cyfrowe, Klientowi zostanie poproszony o utworzenie indywidualnego Konta. Klient/Użytkownik otrzymuje drogą mailową informacje o sposobie logowania do Platformy.
- Założenie Konta możliwe jest poprzez wypełnienie przez Klienta wszystkich pól formularza rejestracyjnego podczas składania Zamówienia oraz podczas zakładania konta na www.kursy.smartlearning.eu
- Warunkiem koniecznym dla założenia Konta jest akceptacja przez Klienta niniejszego Regulaminu poprzez zaznaczenie okienka oznaczonego jako „Akceptacja regulaminu” [lub o tożsamym znaczeniu], umieszczonego pod formularzem rejestracyjnym, o którym mowa w ust. 11 powyżej.
- Klient, przy akceptacji Regulaminu może wyrazić dodatkową zgodę na przesyłanie informacji handlowej przez Administratora. Zgodę wyraża się poprzez zaznaczenie okienka oznaczonego jako „Zgoda na przesyłanie informacji handlowej” [lub o tożsamym znaczeniu]. Klient może w każdej chwili wycofać taką zgodę. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Klient/Użytkownik, który dokonał rejestracji na Platformie, przy korzystaniu z Produktu Cyfrowego posługuje się swoim Kontem. W ramach Konta, Klient/Użytkownik może zarządzać danymi swojego Konta oraz zmieniać swoje hasło.
- Klient/Użytkownik zobowiązany jest nie udostępniać swojego hasła do Konta osobom trzecim.
- Klient/Użytkownik jest uprawniony do korzystania z Platformy i wykupionego Produktu Cyfrowego wyłącznie na własny użytek.
- Administrator może usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku istotnego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku gdy:
- Klient podczas rejestracji na Platformie lub składania Zamówienia podał umyślnie dane niezgodne z prawdą bądź naruszające prawa osób trzecich,
- korzysta z Platformy w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnie przyjętymi zasadami korzystania z Internetu,
- korzysta z Platformy w sposób uciążliwy dla innych Użytkowników lub Administratora,
- bezprawnie udostępniania Materiały osobom trzecim.
- Dostęp do zamówionych Produktów Cyfrowych zostaje przydzielony po zawarciu Umowy sprzedaży i zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Administratora.
V. CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI
- Ceny Produktów Cyfrowych zamieszczone na stronie internetowej Serwisu są cenami brutto i zawierają podatek VAT, są wiążące dla Klienta, Organizatora i Administratora w momencie składania Zamówienia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów Cyfrowych prezentowanych na stronie Serwisu, wycofywania oraz wprowadzania nowych Produktów Cyfrowych, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o których mowa powyżej.
- Klient może dokonać zapłaty za Zamówienie za pośrednictwem jednego z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Administratora w momencie składania zamówienia.
- Niedokonanie zapłaty oznacza rezygnację z Zamówienia i jego anulowanie.
- Dokonując zapłaty za Produkt Cyfrowy Klient może ponieść dodatkowe koszty zakupu wynikające np. z tytułu prowizji bankowych, opłat na rzecz operatorów lub innych ewentualnych opłat wynikających z wybranego przez Klienta sposobu płatności.
- Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura VAT w wersji elektronicznej, na co Klient wyraża zgodę.
VI. REKLAMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW CYFROWYCH I FUNKCJONOWANIA PLATFORMY
- W przypadku problemów z logowaniem na Platformę lub dostępem do zamówionego i opłaconego Produktu Cyfrowego Użytkownik powinien niezwłocznie powiadomić Administratora drogą mailową na adres pomoc@smartlearning.eu.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Administratora Produktu Cyfrowego, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamacje, należy zgłosić drogą elektroniczną do Administratora na adres: reklamacje@smartlearning.eu.
- Zgłaszając reklamację należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres pocztowy oraz dane osoby upoważnionej do prowadzenia spraw związanych ze złożoną reklamacją i jej adres e-mail oraz opisać problem będący podstawą złożenia reklamacji.
- Administrator zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
- Administrator zastrzega sobie prawo do całkowitego lub częściowego wyłączenia Platformy na czas nieokreślony celem jego modernizacji lub naprawy. Klient/Użytkownik każdorazowo zostanie poinformowany o planowanych działaniach i przewidywanym okresie ich trwania.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody niewynikłe z jego winy.
VII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient będący konsumentem może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia uzyskania dostępu do Produktu Cyfrowego pod warunkiem nie rozpoczęcia użytkowania produktu cyfrowego. W takim przypadku Klient składa stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą e-mailową na adres reklamacje@smartlearning.eu.
- W przypadku odstąpienia Klienta od umowy Administrator niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
- Administrator dokona zwrotu wartości Zamówienia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Klienta od Umowy Sprzedaży.
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administrator jako administrator danych osobowych zobowiązuje się podjąć wszelkie konieczne środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich danych i treści przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem przez niego z Platformy.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez Administratora za pośrednictwem Platformy zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) [zwanej dalej: „Ustawą”]. Klient, który dokonał rejestracji w ramach Platformy ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać w ramach indywidualnego konta danego Klienta lub poprzez kontakt z Organizatorem pod adresem e-mail: info@smartlearnig.eu.
- Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów/Użytkowników zawiera POLITYKA PRYWATNOŚCI zamieszczona na Platformie.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zdjęcia oraz wszelkie pozostałe materiały (m.in. teksty, nagrania, grafiki) zamieszczone na Platformie są własnością Administratora lub zostały użyte przez niego za zgodą ich właścicieli. Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych bez zgody Administratora jest nielegalne i zabronione zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2018, poz.1191 ze zm.).
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Administratorem, a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom powszechnym właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Administratorem a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Administratora.